أخبار عاجلة
الإعلامية ياسمين عز
الإعلامية ياسمين عز

إعلامية مصرية حسناء تتغزل بحارس منتخب المغرب على الهواء وبدون خجل تحذر من هذا الامر (فيديو)

خبابير – متابعات –

تحدثت الإعلامية ياسمين عز، خلال حلقة في برنامجها “كلام الناس” عن ياسين بونو، حارس المنتخب المغربي، قائلة: “نداء وطلب بسيط من حبايبي وحبيباتي بعض البنات.. اللي مقطعين نفسهم على الحارس المتألق ياسين بونو بقالهم كام يوم الحالة مش طبيعية.”

تحذر المعجبات

المحتويات

وتابعت:” سيبوا الراجل يركز في شغله يا جماعة.. مش كده يا جماعة.. أيوه الولد وسيم وجان ما شاء الله طول بعرض ويستاهل ياخد لقب رجل كأس العالم كله مش رجل ماتش امبارح بس ولكن الراجل مرتبط ومتجوز ومخلف”.

سيبوا الراجل في حاله

وأضافت: “فأرجوكم يا جماعة سيبوا الراجل في حاله.. واللي أعرفه برضه أو اللي كلنا عارفينه ولو انتوا ما تعرفوش أنا بقولكوا إنه بيحب مراته وبيموت فيها فعيب يا جماعة وما يصحش الكلام اللي انتوا عمالين تكتبوه والرسايل اللي عمالين تبعتوها له أو لمراته.. هتقولولي عرفتي إزاي؟ عرفت.. عرفت إنكم بتبعتوله وبتبعتوا لمراته”.

بحملكم مسئولية أي حاجة تحصل

وواصلت : “فأنا بحملكم مسئولية أي حاجة تحصل مع ياسين بونو الماتش الجاي وبعدين مبابي ما بيرحمش.. سيبوه يركز وادعوله ربنا يوفقه في الملعب إن شاء الله وبره الملعب ومع زوجته الجميلة إيمان.. ومش معنى إن زوجته بقالها 4 سنين ما نزلتش أي صورة ليهم على انستجرام أو على أي موقع من مواقع السوشيال ميديا إن هي مش بتحبه والكلام ده يا سيدي يمكن نجمه خفيف وبتخاف عليه من الحسد.. يمكن الست بتخاف جوزها يتحسد فنتعلم منها اتعلموا منها بدل ما تتنمروا عليها”.

شاهد أيضاً

شركة يو في ورطة رئيس نادي عاصمي بقوة نفوذه يسيطر على شريحة صحفي يمني والأخير يفضح الجميع ويكشف عن الحادثة التي هزت الشارع اليمني 

 في حادثة مروعة هزت أوساط الصحافة اليمنية، اتهم الصحفي عباد الجرادي رئيس نادي عاصمي شهير …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: المحتوى محمي !!